Ανακοίνωση σχετικά με την απαγόρευση εισόδου στο Ισραήλ σε Έλληνες πολίτες εξέδωσε το υπουργείο Εξωτερικών. Όπως αναφέρει, «εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας προς τις ισραηλινές Αρχές για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών, εκπροσώπων εργατικών σωματείων, οι οποίοι είχαν τελικό προορισμό τη Ραμάλλα, κατόπιν πρόσκλησης της παλαιστινιακής πλευράς». «Οι εν λόγω Έλληνες πολίτες είχαν […]
Το άρθρο ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε τη δυσαρέσκειά μας προς τις ισραηλινές Αρχές για την απαγόρευση εισόδου και την απέλαση Ελλήνων πολιτών εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.







Αφήστε μια απάντηση